شماره تماس : 09190273774 – 09122908445

فروش فقط بصورت عمده می باشد

خرید سبزی خشک معطر

درخواست خرید عمده

برای درخواست کالا فرم زیر را پر کنید تا همکاران گیاه مارکت در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

خرید سبزی خشک معطر می بایست به صورت مستقیم از طریق تولیدکنندگان سنتی و صنعتی این محصول انجام شود، عرضه سبزی خشک معطر از طریق فروشگاه های بزرگ زنجیره ای عرضه کنندگان محصولات غذایی در ایران انجام می شود، که محصولی با کیفیت را با قیمتی مناسب در اختیار خریداران قرار می دهند.

خرید سبزی خشک معطر

بررسی کیفیت سبزی خشک معطر

بررسی کیفیت سبزی خشک معطر برای تهیه سبزی خشک معطر ابتدا محصول تازه  را جمع آوری می کنند محصول تازه سبزی معطر باید به رنگ سبز روشن باشد و از خشک کردن سبزی که زرد و پلاسیده شده می بایست خودداری کرد. و این کیفیت بالای متریال اولیه از بارز ترین ویژگی های این سبزی می باشد.

پس از جمله آوری محصول اقدام به پاک کردن و ضدعفونی و شست و شوی آن به کمک محلول های تعریف شده برای این کار می کنند، سپس بعد از اینکه آب اضافی این محصول گرفته شده به روش های مختلفی در خانه اقدام به خشک کردن سبزی ها می کنند، روش های مختلفی برای خشک کردن سبزی وجود دارد می توان سبزی را روی پارچه تمیزی پهن نمود به طوری که فضای خالی در مابین این سبزیجات به فراوانی وجود داشته باشد سپس این شایدها در فضای اتاق بعد از چند روز خشک خواهد شد. بنابراین از دیگر بارزترین ویژگی های این سبزی پاکیزه و ضدعفونی بودن آن است.

البته به کمک بخاری و فر نیز می توان در خانه سبزی خشک شده تهیه نمود، جعفری خرد شده بسته بندی شده که در بازار یافت می شود ممکن است به روش خانگی و یا صنعتی تولید تولید شده باشند نکته مهم در تهیه این محصول این است که بعد از خشک شدن خواص و عطر خود را از دست ندهد و رنگ آن خیلی تیره نشده باشد، سبزی که ممکن است به صورت سنتی و یا صنعتی تولید شده باشد تمام این موارد در آن رعایت شده است. و محصولی خوش عطر و طعم تولید شده و نیاز بازار داخلی و گاها خارجی را تامین می کند.

عرضه کننده سبزی خشک معطر

عرضه کننده سبزی خشک معطر کیفیت سبزی معطر عرضه شده توسط تولید کنندگان این محصول در گروه نحوه تولید و هم چنین شیوه بسته بندی آن می باشد، در زمینه عرضه این محصول غذایی از طریق  دفاتر پخش و فروش این کالا در بین خریداران انجام می شود، این مراکز در شهرهای مختلف ایران دایر بوده و از در دسترس ترین عرضه کنندگان سبزی خشک به شمار می آیند، که دارای پایگاه های اینترنتی فعال در زمینه فروش بوده و به صورت آنلاین و غیر حضوری عرضه این محصول را در بین خریداران به وسیله باربری های خود انجام می دهند.

درخواست خرید عمده

برای درخواست کالا فرم زیر را پر کنید تا همکاران گیاه مارکت در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

مشاوره تلفنی